toplumcu gerçeksiz

kulak kıkırdağım sızlıyor

size bundan bahsedeceğim
kelliğimden
cinsiyetimden
oturup size pek de tanımadığım kendimden bahsedeceğim

hayır gitmeyin oturun bir şeyler yaparız fiyatlarda
hallederiz
yani ben sorarım içerdekilere mutlaka yardım edeceklerdir.
pardon bu arada siz bunları ne yapacaktınız?

doğmayan bölgemde bir sorun var doktor bey

aslında bu alkışlar bana değil ama hepsini ben dinliyorum
yazık değil mi çocuklara
emeklerini yiyorlar
pardon bu arada siz cehapeye mi oy vereceksiniz

doğan bir bölgemin olduğunu sanmıyorum doktor bey

ya sen mızıkayı yalamadığına ve sadece çaldığına emin misin
ben genelde yalamayı tercih ederim de
ama yani otur kalkma fiyatlarda bi oynama yaparız
memnuyetiniz önemli
ay siz mi diyecektim sen mi çok pardon

e peki narkoz yer miyim doktor bey

ben konuştum
ama bilirim
sen beni dinlemedin
o sırada kendi sözcüklerini
fikirlerini
çok da umrumda olmayan fikirlerini
afilli sözcük dizimlerinle önüme pişirip koydun
baktım
ekşi
bi ısırık daha aldım

son kullanma tarihi geçmiş bir hayat vesikalığı.

dilim yeşil küflü
ben mızıka çalamam

doktor müsfettesi
ben hallettim
bana güzel bi şarkı aç
ağzımın tadı bozuldu bi de
yemek söyleyiver.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta