buruşmuş,


üç beş aydır mutluluktan şiir yazamamak
bazen yatağına sinirlenip karalamak
en nihayetinde biraz,
huzura kavuşmak.

yaşı kırk
ellerinde torbalar
gidiyor,
gidiyor
fazla gidiyor
ama her şeyi çabuk yapıyor.

ekmeğe basıp namaz kılanlara pek dayanamıyor
papaz aslında
ama en yakın arkadaşı müslüman.
bazen yaşı onaltı, günümüz mecralardında engelliyor
çok black mirror izlemiş
hedefini grileştiriyor.
sesini duymuyor

her şeye dayanır
bazen arkadan

dört metrekarelik yerinde
sahiplenebildiği bir kendisi
ne üç bavul eşyası
ne yaşı,

bir kendisi.

o da en sevdiği kalemini vermiş sevgilisine.
tersten yazmaya çalışmış canım onyedi

kırkında, ilk garipliği
biraz seviye atlamış
gecenin buçuğunda bim poşetine kusmuş

hiç kulaklarına takmadan uyur mu?

sonra kadınlar gelmiş
üç yarım bir tam etmezmiş
3.33 (devirli)

artık sevdiklerime şiir yazmıyorum
nasıl olsa onları da bir gün sevmeyeceğim.
hedefim direkt,
sevmediklerim.

sevmemek, sevmeyi
yok olmak, varolmayı hatırlatır.

sevmiyorum.
asidim yetmiyor eritmeye
eriyorum

kırkında henüz onbeş,
yaşlarla arası iyi değil
beyazı çıkmamış bu yüzden kafası karışık.
tonbalık ve mısır diğerlerinin gözüne batmış.

çok güzel olanına, sen şüşkosun demişler.
kıvrımlı hatlarına, yağ demişler.
uzun boyuna bastırıp
kambur yürü demişler.
kadın kendini çirkin sanmış.
elbise giymemiş.

benim de kışlık elbisem var

sonra tüm elbiseler hep en güzel sanılana verilmiş.
babasının yanında makyaj yapamamış
sevgilisinin adı yok, aldığı pahalı şeyler varmış.
gözüne baksa midesi bulanırmış.
ona hiçkimse böyle şiirler yazmamış.

ayrıldık ama olsun bana pahalı mont aldı

şu cümleler şiirimi mafediyor
özür dilerim
babacım, senden öncelikle.
beni titiz yetiştirdin
annecim, senden öncelikle
beni hoşgörülü büyüttün

bende kırkıma kadar anlaşılmaz oldum
bir öpüşte atladım sınırlardan
sanki daha önce öpülmemişim gibi
dünyanın en yıldızlı hissine kapıldım
sevginin ne olduğunu anımsadım
ekmeği yere hiç düşürmedim
hiç namaz kılmadım

yola çıkmadan kendi dilimde dualar ettim
tekrar sevdim
tekrar sevmedim
tekrar dereyi buldum
yıkanamadım
gittim
çarçabuk

sevmediğim yerlere kabız halde
sıçtım
gitmeden son kez.

sizlere benden bir armağan
buruşmuş götlere
dili karman çorman bir şiir

upuzun mesajlara varoşlaşmadan cevap veremezsiniz
ancak şiir yazarsınız
önce nazım okumalısınız
ariften gül almasınız
yine de yazamazsınız.

sevgiler, hayatım
bana verdiklerine
buruşmadan götüm
aldıklarına, teşekkürler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta