mesele-3

bir şekilde seni kırdım
yani, sen kırılmasan
ben kırılmasam.


annesi istediği şekeri almadı diye ona kızan çocuk da kırgın mı annesine?
kaç kişi aldı bana bebek?
ben kırgın değilim inan
ama en çok mavisini seviyorum
en süslüsü o
en ulaşılmazı.

bu sabah erken kalkacağım
önce sıçmam gerek
çünkü anal evreden pek zor geçtim
ergenliğimde hep kabızdım
büyüyünce eşcinsel oldum
sende içimdeki kadın.

sen se, kırılgan yazan kargo paketleri.
bizim dört buçuğumuz bu.

sana boş bir mektup yolladım
canım ne şikayet istedi
ne güzelleme.

boş mektup büyük bir fahriye.

ellerin.
okey atıyorsun.

sıçman lazım

istediğimiz şeylere çalışmamız lazım
büyük sorumluluklar kısa uyku istiyor
ben uykumu hiç aldatmadım
vakti geldi,

gelmedi.
yine de bekledim.

ama seni aldattım biliyor musun?
yirmibirinci yüzyıl koşullarına göre aldattım.

kırkbirine basmış bir adam
evli.
bilmemkaçında bir kadın
o da evli.
birbirlerini seviyorlar, ya da adam ona küçük sürprizler yapıyor.
kadının kocası bunu bilmiyor.
kırkbirlik adam yalanı hiç sevmiyor
ama kadının kocasına attığını yalandan saymıyor
üç sene,
yalan anlayışı evrili
yor
ona, evriliyor.
sonra yalan. tahammülsüzleşiyor.

gözünün önünde yalan atanlardan hep kork.
sana da söyleyecekler.
çok sevsen bile,
çok sevme ama
yalanı görmeyecek kadar çok sevme
kimdi o şey diyordu
beni az sev

e tamam
olur
deneriz
bi el daha dönelim
taşa göre
bakarız

bana bir oralet
ya da kivili çay
sen nasıl istersen
ikisi aynı bim
ama ben öyle bir adam değilim

işte ben seni kırdım böyle
ellerimle sıktım sıktım
steril bir ortamda
güzel öpücükler aldım
izmarit suyu yatağında
ben de öyle.

kırkbirinde adam
bilmem kaçıncı kırılışı
kaç kişiye kahve yapışı.
sigaraları, çöpe gitmiş
ama sen öyle bir adam değilsin

kime anlatıyordu öyle bir adam olmadığını?
hayali birine.
o koltuğa oturunca hamle hesaplayan birine
şah mat olmuyordu
taşları fırlatıyordu
yüzüne yüzüne asker
fil
kale
ne gelirse fırlatan birine.
kimsenin varlığına şahit olmadığı.
ama biliyor musun
sen de biraz öyle bir adamsın.
hepimiz biraz öyle bir adam
-ız.

ben de biraz öyleyim.
bu kötü değil
açıklamaların kendine, suçluluğun
pişmanlığın
tüm meselen kendine.

kayısı ye, geçer

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta