kahverengi kemere şathiye

tutuldum

hareketli bi müzik.

tutuldum
boynumdan belime kadar
evet evet orası

masaj için
güzel yapar babam
masa başında hayallerimle boğuşurken
gelir
kıyamaz
üzülür
sırtımdaki ağrıları teker teker uğurlar

sağ yap baba sağ

canım acır
kemer görmüş ellerimden
masaj bekleyen sırtım
birbirini kıskanırken
ben susmam

baba az üst taraf

boynumdan ayak bileğime kadar tutuldum
biraz dans edelim
beni sarhoş et

ama çok etme sonra cinsiyetimi unutuyorum.

ama çok
etme.

masa başı ayrılıklarım
başıma üşüşmesinler
tepelerden atladım
tepelerden çimenlere

biraz daha

uluyalım

kemerleri kıskanırım.
sen ne bilirsin
mavilerle büyüyen adam
pembeleri seven kız
sen ne bilirsin kahverengi kemeri.

çocukken tanıştım bütün renklerle
hiçbirini sevemedim karanlık kadar
hepsini yutan ve hazmeden
hepsini öldüren
hain ve lilith karanlığı
masa başımın lambasızlığı
ağzının içinin karanlığı

çocukken tanışmıştım dedim
perdeleri çekip
lambayı kapatıp
evin ekonomisine katkı sağlarken
bu yüzden babam beni çok sever

kemerinden daha az.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta