lezbiyen kızılı

nasıl rüyalar görüyorum biliyor musun
kıpkızıl
allahın belası bir çift saç telinden ibaret
aynı yatağa giriyoruz
farklı üç çift insan ayağı çıkıyor yorganın ucundan
babamla annemin yatağında
sen ben ve kırığımız


kırılmışız onda
bak saçları süpürge gibi
dudakları gözleri aynı divan şairlerinin anlattığı kadın gibi
güzel
güzel
beyni hiç sorgulanmamış
genelliklere benim hep değişen ikinci tekilimi elimden almış
bunu çoğu bilmez
kalemimi açtım
mürekkebi biraz emdim
yüzüne tükürmek istedim
sen fantezi severdin


benim hep değişen ikinci tekilime.
kurbağa
zürafa
koala
hayvan
it it

mürekkebi emdim.
sendeki zehirle aynı renkteymiş
aynı renkte
gülümsedim.
uzak dur

sildim
bu kelimeleri haketmedin değil mi
sevmiş değilim

masanın başına oturdu güzel kadın
o da düşündü
baktım evet tıpkı benim yaptığım gibi
başını masaya koydu
masanın kalbini dinler gibi
sonra gözünü kapattı
elini de masaya koydu
masanın kalbini dinler gibi

duymuş olacak kalp tıkırtılarını
gülümsedi

izledim
yok ben masayı sevemezdim
yok ben bi masayı dinleyemezdim
üstüne otururdum kızlarla dedikodu yaparken
üstüne yazılar yazardım kağıt bulamazsam
o nasıl güzeldi ki
geldi
tahta bir masayı sevdi
saçlarıyla masayı gıdıklamış olacak
masa güldü
izledim
yok ben kalem severdim

güzel kadın
güzelmiş
masa şanslı
kadın ağır
masa kırılır
çatlar
kadının saçları
masanın kırıklarından yere sızar
kadın ağır
içi demir
içi tunç
kadın güzel
izledim

kalktı
kıpkızıl saçlarını boyattı
masa küskün
kadın çirkin
zürafasını öptü
kaldığı yerden devam etti

zürafayla öpüştüler
izledim
ben zürafaları her akşam yerdim
boyun severdim
onları kızartır yerdim
sonra defterime yazardım çilek reçeli renginde mürekkeple
o onu bile sevmişti
içi güzel kadın

bu oda sana siyah gelir be kadın
sen kızıl, boyasan da saçlarını
için kızıl.
kan kusarsın saçlarından
içi güzel
içi kırmızı



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta