his

 nasıl da yaşamışım dolu dolu
nasıl da her hissi sıyırmışım ve yalamışım tabağından
ekmek kalmayınca parmağımı daldırmışım
hiçbir zerresini israf etmemişim
hep hep hep
hep hissetmişim
derinden derinden

birgün şimdi ölebilirim demiştim
ölsem de üzülmem
ölürsem zaten,,,
çünkü dedim yaşadım
yaşadım daha ne yaşarım
her şey tekrar eder artık
çünkü yaşadım
her birini tek tek yaşadım
üzüldüm geberene dek
sevindim içim patlayacak sandım
güldüm ağzımın kenarları acıdı
başardım tüm sülaleme yetecek kadar gurur
dibe çöktüm hocaların acıdığı türden
yerleri yaladım bitkinlikten
coştum bir nehre düşmeye ramak kala
seviştim onca insan arasında
orgazmın beraber ve yalnızlığında
içinden ve dışından bi çember çizdim
atladım binalardan binalara
öldüm pek çok kez rüyalarda
aldatıldım ve kandım
hıçkıra hıçkıra ağladım 
nefes alamadım bitişinde
yaşadım dedim

tekrara girerim artık level kalmadı dedim
dedikçe bana geldi yenileri
dedim yine bitmiştir artık oyunları hayatın
yaşayan ben oldukça bitmeyecek belkide

şimdi ölsem üzülmem,
sen de üzülme
yaşadım çeyrek asırlık
yuvarlarım
yirmi beşim anamın evinde olacak
kopenhagtan geldim 
tek kişilik koltuklarda izledim filmi
alenen sevemedim

yaşadım
her hücremin kıpırdayışı
kafamı çeken topuzlar

allah yukarda
ve toprak sıcaktır
yani derinden

                     derinden


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta