gece uyurken burnumu karıştırırım

 eğer dinlerssen
her insanın sesinde "buraya kadarmış" tonu vardır
onu duyduğunda bitişi hissedersin
yine sırtına çıkmışsın birilerinin
yine fazlalıkmışsın
yine kızmışsın niye sevilmedin diye
yakasından tutmuşsun memurların
daire başkanı beni neden sevmedi
hakkımı savunuyorum
memleketine sırtını dönüp ağlarmış geceleri
halktan biri gibi

duymak isterseniz
herkesin sesinde vardır "kaçasım gelir"

görürseniz herkesin bir intihar planı vardır
kimininki ilgi çekmeye meyilli
kimisi zamanın saniyelerine bölünmüş

ben zamanın kendisiyim
ilerleyemiyorum
dünyama aykırı

yine mafediyorum birilerini
birileri beni
karşılılık ilkesi etiğin 
üzerimde midemin
keşke kusabilsem

elliye alışkın bedenime
üçyüz fazla gelir sanarım
ama her şey gibi ona da alışır
şaşırırım

içim ölürken o hayatta kalır


benim inancım yok
tüm günahım bundandır
artık -di'li ve gelecek zamanın haberi
inancım yok

bir büyü gibi sevmek
birinin içine girebilmek
sende çok şey istiyorsun
allah yaratmış
şirktir sevişim

ben hep içimden asılırım








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta