mutlaka tahrik etmişimdir

nesne
aşamalar
döngünün her yerinde elin var
çember sensin
gözün kulağın sensin
onda seni var eden yine sensin

yaslandığım yıkılmayan bir duvar olsa yine aşık olurum, diyor


beni koruyan simsiyah bir geometrik boyut
seninki para
ötekinin silah
diğerinin anne

kadın üzerinde düşündüm
olmamakla birlikte
mutlaka tahrik etmişimdir
ve haketmişimdir
büyük bir olgunluktur katilin ölümü kabulü

bir miktar tabutta rövaşata


varım yine kendimle
oturup sohbet ediyorum
geçmeyen şeyler var haberdarım
yazmışım yine evvel zaman içinde
bu da geçecek diye,
geçecek.
ben böyle kalacağım
bileklerimi kanatmadım
belki içimde izler var


unutmadıklarım, unutamadıklarım
tiksindiklerim
hala midemi bulandıranlar
engelleyenler sağ elimin soluma kavuşmasını

yaşıyorum
ve haketmişimdir
komidinim söylüyor bunu
suyumu koyduğum komidinin haberi var
boktan bir sigara içiyorum




şerefsizler yoksunluklarını bilmiyor
bunların annesi yok ama yine de piçler

uzaktan güzelim ben
uzaktan şiirim
cetvelindir belki de hüznün

öldürdüğünü tekrar öldüremezsin, ama babası iki kez ölmüş
sen buna inanmışsın

bir gün huzura ereceğim
yine kendimle
sigaranın tadı güzel olacak

belki kabul edicem bu pisliği
duyucam fısıldaşmaları en yasaklı kulaklara
savunma bile yapmadan üç poşet kusucam hazır olmayan poşetlere.

sorsan kadın hakları zırvalar
duyarcının önde gideni
ama açar yerden bir yarık
içine dil atar

tacize kadından pay çıkarır
anonim kadına acıb  
bilindik kadına rakip
mutant feministler, şiddete eğilimli bir kocadan fena
ne bok yediği bilinmez, ideolojileri kendi çıkarlarına törpülü

umarım dünyada taciz ve tecavüz için empati kuramadan kadına suç atabilen ve bunun dedikodusunu yapabilen tüm hemcinslerim, başlarına gelmeden 



20 nisan 2019





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta