mavi olmayan deniz


sizin bilmediğiniz kadar uzakta
yemyeşil
ıpıslak bir deniz vardı
dibinde adını karıştırdığınız bakterilerden olan

sizin o çok sevdiğiniz yerlerin hep ara sokakları vardı
biz orda saklanırdık
biz orda tavşan tarlası boyardık

biz,
orda,


sizin sevmediğiniz yerler vardı
yürüyemedim oralarda
ben de belki bundan hiç sevemedim

ıpıslak o denize girdiğimde ben de ıslaktım
deniz
belki beni kuruttu
yeşildi, niye bilmem
yaprakları ayağıma takıldı ve beni bırakmak istemiyor gibi
ayak parmaklarım yosunlu
yosun yosun
biz orda kalakaldık

o denize daha kaç er girmiş boğulmuştu
sahil güvenlik diye saçma sapan bir adam vardı
adamın adıydı bu
her sabah kumları yalardı
denizin yeşillerini biçerdi
ilerde siz boğulurdunuz

o denize kaç er gitmişti
ben hep o denizde temizlensinler istemiştim
kaltaklık bu

ben bir tatlı su gölünü yıkarken
yanıbaşımda başka insanlar şelaleleri öldürüyordu
şerefsizlik bu

sizin o çok sevdiğiniz yerlere ben hep sevdiklerimi yedirdim
sonra da o çok meşhur olan
sevmekten vazgeçtim

ve denizimde sahilci adamın ıslak kumları
içinde tanımadığım ölü bedenler
biz orda biriktik
ve suyun yüzünde bir burun ve ayak ucu görebildim
ölen adamların tepesi taşmış kumlarımdan

o cesetin taşmışlığı
siz orda yok oldunuz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta