bana ellisinde azgın bir kadın gibi davranma rafel, ben elli değilim.

yaşlanmak için ne kadar gençti bacakları
sallanan poposu
bir o kadar yerçekimi sever gibi.
işi oymuş, yer çekimi sevmek

ayrı mı birleşik mi, bilemiyorum

şarkıda beni gargara gibi kullan diyor
ama ben içmesini tavsiye ederim
zehirli zehirli
mis gibi

iyi mi kötü mü bilemiyorum

yine günlerden birinde insafsızca ayağımı veriyorum
sonra paçavra gibi
anlatmak istemiyorum
zürafamla atladık
zürafam zürafa gibi
kahverengi ve bazen mor
elleri var elleri siz ne bilirsiniz
aslan burcu o da
babası memur
annesi annesi yok efendim
şu an banyoda kendini okuşuyor muhtemelen
hani siz kendinizi sevmeye uğraşmıyorsunuz bile falan
kimse sevmeyince onu, banyoya gidiyor o da

e haklı hayvan
benim de elim kolum dolu şimdi sevemiyorum
affetsin beni


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta