götümün derdi



deneyelim dedik
bu siyah sert katı prizmayı devirdik
önce üzüldüm zulmüne
sonra ağladım sinirden,
içim sıkıştı, ki bu ishalle aynıdır
ayıptır söyleme
her yerinin gözcüsünü
üç matematik sorusuyla bekçi diye atamışlar
inanmışsın, halksın


güvercinlerin boynu gibi bir sağa ve sola
ahenk içinde
başka yerden görürüm dedim, göremedim
neyi seviyorum neyi sevmiyorum ve belkide
hiç seçmiyorum

çok kızgındım, düşündüm, nisanın ortasıydı,
düşündüm
çok kızgınım, yıktım dağıttım, beni neden sevmediniz
sorunun muhattabı kim kendimden başka


rüyalar içinde koştuğum bir kaydırak
gözlerim kendi dünyamda
göğsümden aşağısı cehennem
ve biri düşüyor üstüme
ellerimle tutuyorum, bekle diyorum
ivmem bitti benim dönemiyorum burayı
paralel iki evren arasına sıkıştım
üstüme oturmaya çalışan güzel bi kadın var
teorik olarak yüzüme
muhtemelen o da bir şeyin derdinde


çemberlerim
çaresizim
amaçlarım da benim
onları öldüren de
bir kaydırağın plastiğinde
boğuldum
bir kaç ruhla anlaşma yaptım
ve mesajları seksenlerden kalma bir perde
derdin kime?
bunun muhattabı kim?

ağzını ellerimin içine alıp
içeri bağıracağım
seni seviyorum


iki gündür patates yiyorum
bir paralelden ötekine
mesajım alıcısız
adım mualla
kendimden her gün bir karış uzaklaşıyorum
kırıntılarım bitti
katlanamıyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta