gülme




utanıyoruz
başkasından,
en son kendimizden.
hatalarımızı görmüyoruz

gösterenlerden utanıyoruz
yemek yerken ana bacı söveni kınıyoruz
bacıyı üzeni
dövüyoruz


sosyal medya kurbanı neslin artıklarından hayal bulan
ikibinde doğmaya utanan çocuklarımız,
kimyası pek iyi ama ingilizceden kalacak.
suat'a benzetiyoruz
suat; kendinden utanıyor.

kızlar gülüyor, genelde gülerler.
dışardadır ağlayanlar,
eve
giremezler.

gülüyorlar, hep aynı ritimde.
bir cinsel ibare bulunduran her ürüne
gülüyorlar
oysaki komik olan pencereden yürüyen karınca.

burada kaç parmak var dediğinizde, dört cevabını aldığınız biziz
meme dendiğinde, gülmeyen ve aklına kulak gelen,
biziz
ve ben de anlamadım insan organı neden komik bulunur.

kızlar gülüyor
sen uyuyamıyorsun
sırtın, ağrıyor bana yazmaktan

aşk işlerin, hep boktan.
geçen gün diyor biri; seni tanımadan önce sana aşıktım
sonra sevdim
sonra çişim geldi

nefrete alışıkken
sevilmeye alışık olmayan ruhlarımız, yabancı maddeye teslim ediyor kendini.
sırtlarımız, kırmızı halının ham maddesi.
ellerimiz mandal
sev beni elin koluna yapışana kadar

bu şiirde kaç parmak var okur?
ikiadım geriye git ve ardına bak
görebildiğin kendindir, demişler.
utanma
gülme
yasak ve emir bildir

yoksa sana bildirirler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta