lamento della ninfa

acının ve cam kırıklarının müziği monteverde,
senin için camlardan dışarı sarkarım
senin için bedenimin yarısı dışarıda, yarısı tuzlu suda kalırım
zihnim ve beynim
şimdide değil
ben freudun kölesiyim, sen şimdinin bitkisi
ben horozibiğini severim,
seni varoluşumun temeline koyarım
taşlarım eksikti, tamamladın
şimdi alıp gidiyorsun, yeniden başa sarıyorum,
sevgi bir tragedya, ben ona isim veriyorum,
tıpkı armuta verdiğim gibi. dönüyorum kötülüklerin ve dürtülerin başladığı yere.
üstünde bant izleri, temiz kalmaya çalışıyorsun
iddian var, yaşıyorsun,

                                   yağlı boyalar, bütün odanda, ben alt katta, hb bir kalem,

kapatınca kayan hayallerim
omzum duvarda ayakta kalmaya çalışıyorum
söylenecek hiçbir şey kalmamış! her şeyi söylemişim!

monteverde, sesini benimle bırak, seninle yaşıyorum.lamen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta