burda sikiş var sikiş beğenmeyen zaraya gitsin berşkaya gitsin

"ben öteki
çiçekçide çalışırım."



çiçekçide çalışan bir çocuğa yıllarca gül yollamışım
dörtyüz lira karşılığı hayatını satın almışım
kırılmış bana, yemin etmiş
ona bu gülleri vereceğim
belki laleleri de

"konuşmaktan zevk alabildiğim
iki üç insan vardı
ikisi gitse biri ben
ikisi gitti
birisi çok güzel geldi
gitti
geldi
gitti
ve geldi"

o biri ben, dedi öteki
seneye akdenize gelmediğim bir günden yazıyorum
yazdığım ne varsa unutuyorum
kustuktan sonra benim değil cümlelerim.
evlenme tekliflerim, hayallerim
boynumun halatını takmışsın parmağına, bu sayılmaz dedin


o biri ben, dedi öteki
baban diyememiş
o söyledi kendisine
orospusun sen!

sen güzelsin dedi ötekişler, bütün çirkinlikleri güzel edersin
vasiyetimdir dedi, bana gelmeden ölme.
geldin, şimdi ölüm vakti
gidebilirsin

ötekişler, işteşlikte kayboldu
iğrenç pis bir valizin içinde on yılın kirini seven on beş havlu buldum


göndermelerim ve beyanım dünyayadır
çok da sikindeydi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta