allah gümrük store

ayak bileklerimden kalçama kadar beni havaya kaldıran,
Luis'in de dediği gibi
güzel kaçış yolları

biri sorsa, bu yoldan kaçılır mı
kaç derim.
yol boyu kaçarsın, kaçarsın da
yolun sonu yine burasıdır.

ben kaçmayı tercih ederim.
-süresince-

bu kaçıştır, bu değildir,
yattığın yerler muhakkak ıslanır geceleri
ya sevdiğindir, ya yine sevdiğin bir yerindir

neden geldik şimdi ben pek bilemiyorum
bozuk makineleri düzeltmekle mi geçecek ömrüm
ben de sonunda bozulmayacak mıyım?
hele baştan bozulanlar var, bunları nereye geri verelim, yoktur yeri
kime kızalım

beş koca sene sonunda resetlenme tuşumu buldum
bir g noktası değil

bende öğrenci evinde bir oraya bir buraya sallanıp duran
sesimden korkanlar bilmez, benim arızam geçicidir, beyin desen satılır.

size kalp nereden alınır?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta