yedim

aklıma bir sahne geliyor
tam köşeyi dönüyorum biraz yürüyorum
ve bir ses.
gömlek, son düğmesine kadar kapalı.
kare değişiyor
rüzgar kulağıma değiyor ve uzun zamandır içmediğim bir tütün
ağır geliyor
ben suçluyum o sandalyede.
yalvardım mı bilmiyorum ama yalvarıyordum
ne kadar acı
karşımda yargı
karşımda ceza
ve, görmeme rağmen söylemiyordu
ne derse desin
yine de bekliyordu.
asla söylemez.
biliyorum
özür dilerdim, umut vermeden ki bu çok zordur.


tamam fili kurtardım ama vezirim gitti.



insan kendinde taşıyor her şeyi
her şey içimde
boşları da toplayan biri olsa keşke




 keşke biri boşları toplasa.




bu kavanozun kapağını açamadım
açamıyorum
açılmalı
yere mi atmalı
ısıtıp yakmalı mı?




rüyamda yalnız kalmak istiyorum.


kadınlara giriş ve üç cin ücretsiz





-bu şiirin boşlukları yenmiştir. siz doldurabilirsiniz, bedava.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta