bu şiirin en güzel yerleri alıntı

insan
yani biri diğerini kör kuyularda merdivensiz bırakan

karşında hasta ve son anda anlıyorsun ki
kalkıp gitmen gerek
bu senin işin değil.

bir ay ayakta ve bir ay yerde geziniyorum
hep kötü olduğunu söyleyen bir adam var
penisini inkar ediyor
kızıyorum.
insan kötüyüm demek için mutluluğu tadar
bilir tadını

iki kişiysek neden üç ağız tadımız var

hiç şükretmiyoruz
yaratan
allah
tanrı
ya da içindeki enerji. istediğini söyle.
dün farkettim, benimkinin adı enerjiymiş.

power derken energy de diyormuşum
bir farkı var mı?
insanların beni anlamadığı bir yerdeyim
bocalıyordum


gece okyanustan daha güzel hiçbir şey yok

gece okyanustan daha isyankar
daha gerçek
daha büyük

eğlenen kadınlara çarpıyordu
parlaklığım açık



Olafur Arnalds dinliyorum
ne çaldığını farketmedim


dedim belki de bir yere üzgün üzgün bakmaktır dünya

ayaklarım kum doldu üzülmedim
belki on gün geçti, temizledim
o kumların anısı vardır diyip içtim

pembe bir porto şarabında
karamel liköründe
ve tek içilmemesi gereken bütün içkilerde
gördüğüm bir şey var

diyebilirim ki her duası feciyle biten bir ibadetti yaşamak

bu şiirin en güzel yerleri alıntı
içim dışım ve senelerdir yazdığım tek bir şey var
inanıyorum, herkes aynı şeyi söylüyor.
biri anasına kızarken
öteki eski sevgilisine kızarken
tepeden gördüğü manzarayı anlatırken
tek bir şey var

şimdi görüyor musunuz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta