sintar

ravi shankar
konçerto
meditasyon
elmalı mum
balıklar
her yerde kuruduğunu sanan çiçekler
onları yaşatmak isterken dalından koparışımız,
bunun düzgün yolu var mıdır?

mesela kendi iyiliğini isterken diğerlerinin kötülüğünü de istemek de bonus puan mı

ona kötü bir şey olsun istedim
bana aşık olsun istedim

mısırlı bir müzik
biraz mutluluk hormon aşılayıcıları
herkes bunlara şiir yazar

evimden dönerken
evlerini yakan kardeşler görüyorum
otuz beşine gelmiş yalnız bir kadın görüyorum
diyorum, boşuna mı yaşıyorsun

elinde yapması gerekenler
ve farketmiş ki insan koyması gereken yere hep bi uğraş eklemiş.

elinde çok malzeme
kozmetiği bitmiyor
yalnızlığı bitmiyor
bitmiyor

iyi gelen şeylere tapın
çiçekler ölmemiş
çok su versem çürür mü

herkes kendinden başka bir yolla intikam alıyormuş

çok eşyam var
ya ben gideyim
ya onlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta