may litıl görl




eğilerek selam veriyorum
omuzlarını dolduracak kadar al nefesi, 
itiyormuşçasına ver ve söyle
oo-
m



    bugün ben bir hayvan yedim 
ağzımda pembelik kaldı

ağzım çok acıyor yemin ederim
belki tüm bunlar bakireliğini bozdum diye güzel kız

belki bu yüzden ağzım acıyor



güzel kız, bilmelisin ki seni çok seviyorum. Yumuşak saçların vardı, kıvırcık. Ellerime geldiklerinde 
ben de gelirdim sana,
güzel kızım benim
özrümü kabul etmedin, bari ağzımdaki oğlak etini paylaşayım senle. Babanın sözünden çıkma. 
ha namusuna da benden başkası ellemesin, laf olur.

güzel kızım, seni fahiş fiyatlara fahişe ol diye satacaklar. İşi öğren, iş iştir. Hem bakma, çalışan herkes düzüşür. 
korunmasız üstelik.


yavrum, üzülme
sigara iç, başkasına bağımlı olma
bir ara da sev kendini, kendi ellerinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta