hiç


biz cinsiyetsizliği bahşetmişiz ağaçlara
biz, iki kahve insan
biz, bir şeylerden kaçan bir kaç milyon insan

kimliksiz
birer silüetiz

unutmuşuz diyarbekiri
unutmuşuz pedofili mağdurlarını
küçük çocukları
barbisi olmayan kızı değil, oyun oynamaya mecali olmayan kızı,
unutmuşuz

batıdayken doğuyu
kahve içerken soğanı
unutmuşuz

vicdansız,
umarsız,
gamsız,
birer silüetiz
fırçanın üstünde kalan üzücü miktar boyanın eserleriyiz

ve hiç hatırlamadık ölen insanları öldükleri gün hariç
hiç unutmadık doğum günlerinde ultra pahalı hediye almayı
hiç kaçırmadık en son telefonu almayı

arada bir sevgiliyi öpmeyi, hiç unutmadık

çünkü bunlar kabile nutkuydu
bilmezsen kapıda kalırdın
kapı soğuktu
kapıda kalanlar üşürdü

-birbirlerine sarılmayı unutmuş insanlar-
üşümek mühim mi

benim için yan oda başka bir evren
orada bir kız öldü
ben duymadım çay içiyormuşum
kız ölmüş
yan odamda
ben çay içerken

çay ben içerken

nasıl mümkündü
ölüm odadan teğet geçmiş beni 
,

nasıl mümkündü
ölüm yan odanda olurken sen başka bir yerdeydin
ya her şey olağan ya sen çok umarsız

ya geç bunları, benim dünyam bana
baş rolüm benim
görmedim ölenleri
görmedim sevişenleri
zevk alanları görmedim
kendim hariç üzülenleri görmedim
gözlerim dışarı dönüktü
kendim hariç kimseyi görmedim yine de

kafa karışıklığı
hep kahvenin suçu
biz balık akıllının değil

biz, hep unutmaya alışmış
biz,neden hatırlamayı bile unutmuş?

biz, kahvenin suçu
gel, biraz daha insan olalım





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta