doğalgaz


edebiyat yapmadım
ama bazen aklıma gelir
neden ellerim tane
neden ben tekim

kimininaklına aradagelirdi
neden doğdum


sorularım çok
gerçek bir nedenim yok
sonra üzülüyorum
içimi küf kaplıyor

bir peynire dönüşüyorum
 saatime baktığımda saat dördü onüç geçmiş

oğlan çocuğu isteğiyle biri çığlık atıyor
namazının arasında biri selam veriyor
ben küflendim
yenmek için küflü yerlerimi kestiler

kestiler
geriye benden ne kaldı
bilemiyorum

ellerim iki tane
ikisi de farklı, 
neden iki tane

bekliyorum, bekledikçe bu soğukta
küfleniyorum

beni bir peynirden ayıran da bu belki,
ben soğukta bozuluyorum

fırına atsanız
ısınmayan bir sufle

birbirini çok seven iki kadın
sarılıyor
biri diğerine oğlan çocuklarından bahsederken
diğeri buraya bakmaya çalıştı muhtelemen

okumayın
görmeyin
izin verin
kesildikçe küflensin ellerim

izin verin
sevdikçe biraz daha eksileyim

bu kapıları
yolları
ve bütün saçmalanmışlığımı
adayayım bir insana

keşke bir olsa,
karıncalarım.
o kadar çoklar ki
benim minik karıncalarım

ayak izleriniz kristamda
ayak izleriniz,
karnımda
en çok da elimde 

benim minik hayatta kalma amaçlarım
silindikçe sizler, yenileri gelecek
bir şeyler seni elinden tutup o merdivene götürecek

bekleyeceksin yine
yine
yinelenecek
küfleneceksin


merdiven başlarında
yahut
çeşme başlarında
karanlıkta
bir divan olup
gelenleri ağırlayacak ellerin
kolonya tutacaksın

içerin
alkol bağlayacak

içerin
geceleri birbirine bağlayacak

bir sen,
milenyum çağından uzayıp giden 
dişine yapışmış şekerleri
anlamamış etrafına bakacaksın

küfleneceksin benim gibi


günler aylar yıllar sonra
dedik ki
unutmadın
yakalarını kesen kızı unutmadın
bakımsız, dengbejleri bilen küçük bilekleri unutmadın
bilekler sonra
baktın
kendilerini kesmişler

bu bileklerin intiharı vesilesiyle
sen, cehennemi boyladın

tanrıdan izin almadan ölmeyi seçmişsin
bir bileğin ahını almışsın

bilekler,
yapışmış şekerler ve sen
yandınız

büyük ihtimal, bir ağdaya dönüştünüz
bir kadının bacağında

istenmeyen tüyleri yaladınız
bir miktar şekerle yandınız


iyi seyirler



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta