misafir

 pek çok şey denedim bugün.
çizdim, biçtim, yattım, baktım
konuştum
nefes aldım
bedenimi dinledim.
en çok yazdım.
renklerle yazdım.
"içimden"

içimde hissettiğim, tanıdık
bir misafir

"içimde"

turuncu ve yayılan merkezimden
ucuma
kaplayan, kelimeleri kaplayan,

tanıdık
bir misafir

eskidende gelirmiş, yeri varmış
çay bardakları farklıymış
ona özel 
yaldızlı
güzel raflarda saklanmış.
bir taşınma hadisesinde kaybolmuşlar

şimdi sizi nereye koyayım bilmiyorum.
yeni bir hazne mi yapsam?
beklesem gitseniz mi?
az durmak makbul derler?

eli bıçaklılar
biri söz kurdelesi kesiyor
öteki,

bir yerden sonra alıştım
inanın size zahmet olmasın, falan
mütevazilik değil inancım yok

iyilik vermeyenin alışı nefrettir 
misafirdir nefret
az durmak makbul



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta