dolu dolu

 dolu dolu
gözlerim
en çok bir gözlük ardında gözlerim
dolu dolu
nefretim,
boşalttım biraz

çorba kasesiydi ilk doğduğumda
şimdi bi devedikeni sığıyor

dolu dolu
buruyorum duygularımı
daha çoğu sığsın diye
eve dönerken bir çıkışı oluyor
dolu dolu
derin bi nefes alıyorum
41at, odaklanıyorum
altı derin nefes
uykun gelir şanslıysan
uyurum karnım burnumda

uyurum iki bebeğim var
öfkem bir oda kadar
sığmıyor dolu dolu
tekrar derin bir nefes

neden diyorsun bir anda kalma tekniğinin ortasında
evet haklıyım tüm hüzünlerimde
yüzüne bağırılan ve
apaçık denilen nefreti
taşıyorum ve dönüştürüyorum bugüne

rüyamda bağıyorum
mutluluklarım ve mutsuzluklarım, engellenecek!
görme duyusundan azadesiniz
bebeğimi koynuma basıyorum
ağlamıyor hiç
annem çok üzgün demiş vaktinde,
o ağlamadıkça belki
ne emzirmişim ne temizlemişim
sevgimin sorgusu yok
sadece, hep, bitmeden
sevmişim
ama gözlerim

dolu dolu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta