kontrol freak

 boğaza karşı
korkmadığım , bu sefer ağlamadığın
bütün katları yaylarından çıkan yatakların
altını üstüne getirmişim
yaylandım, okum osmanbeyden tünele kadar
iki tekila shot, bir sarhoşun yarım birası kadar

baby I wont die, if you by my side

eldiven vardı bedeninde, 
teması da suyu da hissedemeyişin bundan
bistüriyle yardılar kumaşları
yatakların yayları fırladı
elin ıslandı ilk defa
saçların okyanusla buluştu, bir şekilde

bir şekilde değdi yaratılan tanrısına
tadı ağlamaktı kaydebişin kontrolü
tadı boşalmaktı, katarsis olmayandan
tadı buluşmaktı,
yüce bir hissin en derininde intihar ediyorum
uzun zamandır yaşıyordun

ben ve sen, hepimiz
tecavüzden bahsediyorum, 33lük biranın ağzında
hiçbir hissim tekrar uğramıyor yanıma
henüz alıştığım maskaram artık yüzümde değil
görerek yazdığım bir karanlık

beni teşvik eden dostumdu



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta