dans

çekiç sende sanıyorsun

kırdığın ben değilim


intiharımdan birkaç gün öncesi,

yaşamak için bir önceki günden taarruzum

ben saldırıya geçemiyorum, önce toparlanmalıyım


manipülasyon ve aniden beliren makas rayları

 raysız yerlere dalıyorum

hiçbir işçi ölmüyor

ben beyaz yakalıyım



iki bin kelime kapitalizme

çarkları nasıl da beraber döndürüyoruz

içimden komüsyonlu iş yaptırma fantezisi geçiyor

hayatım iş yapmamak üzerinden para kazanmaya dayalı

komisyon ve emlakçılık

hile ve hurda

faiz ve yoktan para

kalanı da ederi de benim


ışık yanıyor

umarım buraya gelmezler diyişim

ısrarla sözümü keserler

bir narsist seslenir

nehirdeki yansıması benim



para verecek misin hayatsızlığıma

yatırışımkalbime

acizce reddedilmeyi beklerim

ve belki de labirentlerim bu yüzden sivasın s’si

hayallerimde kısacık kestiririm saçlarımı

kadınlığım kadınlığından azalır

benimkini kime vermişler

östrojenim az

reglim geç

bir ayın çeyreği kanarım

kimden kısmışlar



bantları var


yatırışım kalbime

reddedilmeyi beklerim

sabitliklerin ve dengenin durağınlığını severim

ben de yok

hız motorsikletinde, arkada kıçını öndekine göre ayarlayan

sen bu dünyanın adaletisin

biz yıkılmayız senin sayende

ben loblarının ağırlıyla yaşarım

beni devirme

ben direksiyondayım

dürtülerim sende

beynim frende

yetişemiyorum

gidebildiğim  hiçbir yer yok

şükrübeyden marmara caddesi bir saniye sürer,

gaza basmamın manası yok


beni bıraksan da ben yürürürüm

yolum çok


korkuyorum sadece

kafamdaki eksik elleri arıyorum

geri koymanın çabasında ömrüm

çeyreğindeyim yaşamın


asıllarından vazgeçtim mi

nüshaları bıraktım, doğru

terkedilme şemaları olan eteğimde

gerçek halüsinasyon


paranoya ve karar

ikilemlerim dörder

yürümeyi deniyorum koşar adım

bir bebekle yarışıyorum, hak da veriyorum


çeyreğindeyim yaşamın

artık biraz seçebilsem


seçemiyorum


kafamdaki izlerin peşindeyim

ağlıyorum

bütün vücudumdan zehir taşacak gibi zangırdıyorum

depremin binaya alttan vuruşu gibi

artık nefes alamadığım kabinlere sığamam


ne istiyorsun


koltuk altlarımdan bağlanan iplerle

asılıp bir tavandan

sarkıtmak yeryüzüne kemiklerimi

sallandırmak saçlarım gibi


ayağımın altında bir parça bulut, bir parça tuz, bir parça rüzgar

çeyreğindeyim yaşamın




aralık 10, 2021


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta