buradan kesiniz

 insan eliyle yapılanları kopardım
geriye toprak ve ben kaldık
makasla kesilmiş bir kağıt gibi
pot kaldım bu dünyada sanardım
güneş en büyük yalnızlığımdı

korktum
korktum
kısa bi elbisenin 
etek boyunda hayal ettim bacaklarımı
güzeldim

aynaya baktım
güzelmişim

yokuş aşağı koştum
frenlerim bozuk değil
arılar uçar gibi
özügrlük değil bu
köksüzlük, dedim

bi kök aradım çeyrek asır yaşamımda
doğurmaya karar verdim
 bi kürtaj hikayesinin
ortasında

yanlış zamanlar iç içe
olsun dedim
insan eli değil insan kanıyla dedim
kök çizdim kalemle kendime havaya
mantık buldu toprakta
ben havaya bağlanan bir kadın oldum
rüzgara değil
elli beşime göre uçtum

ayarttılar beni güneşten
sürtündüm lüks restoranların
boğaz manzarasında
doğuramadım aşktan başka kendimi
tutkunun karesi içimde

güzelim dedim

rüyalarımda seviştirdim cinsleri
uyandım cehenneme

kopardım makasla


-

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta