yenikapı

 uyumadan önce kurguladığım
bi kuzu sayma merasimi
seninle sevişmek
ve kabus gibi kalktığım anda görmek
hep değişen ama hep olan
ben hariç biri.

uyumak için uydurduğum bir masal 
hiç sekmez
sen dokunduğunda uyurum ben
güzel yerlere kalamam
ya uyanırsam 
gerçeğim kabus,
sen inan sende değilsin

zamanın göreceliliği
yıllardır dokunmamış
peynirler küflendi
eşyaların yeri değişti
yeni köprüler yapıldı şehre
eski aşklar ayrıldı
yeni sevgiler yapıldı
ben değişmedim
saçımın kıvırcıkları güneşe aynı yerden
ellerim yazın terden
kışın pamuktan,

istasyonuyum ergenliğe girmeyenlerin 
aktarmayım bir çeşit
yenikapıyım
kirazlıyım
nihayetinde çok kalabalık
ama leş bir yerim
aydınlanması gelenin indiği, bazen tersine
bazen yeni bi yere gittiği

erektil disfonksiyon
uyan
masaj aletin kocan
günaydın merasimin bir bardak su
iyi gecelerin göz kapakların
sarılman tahta bir yapı
mescidinde insan hakları
kaç çocuğa yuva oldun
herkesin her şeyi

herkesin hiçbir şeyi, yenikapı

Yorumlar

  1. Beni herkes sevdaya asi sanır,
    Oysa aşk, beni nerde görse tanır,
    Hasret tanır,
    Zulüm tanır,
    Ölüm tanır,
    Yüzüm yüzümden utanır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta