çoğu şeyin kölesi

 saat 8:45
uyanıyorum boşluğa,
inan sığmak çok zor evren seninken
genleşmek içinin her noktasından
duvarların ardına varmak
toparlayabilmek altıya kadar kendini
bir sigarayla kaçmak kölelikten
altına sıçmak satın alınmışlığının

seni altıdan sonra da alırlar
çoğul
kontrolüm kimde
içim ve dışım
emirler kimden
hapsızlığımdan ben sorumluyum
duygu durum ve şizofreni


tam zamanlı köleyim
sahiplerim değişir
devremülk evin barındırdığı otuz ruhtan biriyim
saymıyorum
sayılar korkutuyor

saatler korutuyor
zaman 
zaman artık hayatın akışını görebildiğim
önemini bildiğim
gelen ve giden
kimseyi dinlemeden
ve dünyanın en özgür şeyi zaman
kimse senin kadar sana sahip olamaz

saat 17:00 , eğer çıkacaksam süslenmem gerekir
paramı kim bırakıyor bilmiyorum
ya da bedavaya çalışıyorum
Mencia orospudur, 
dünyanın en iyisi parasını kazanır
roman teyze çarşafları serer
ben kapıdan içeri bakıyorum
dışarda seks dönüyor
para yok

bedavaya çalışan bir garsonum
ve hatta komi
terfi alamıyorum
işim boşları toplamak
temizlik ve kirliler
üç saatte bir saate bakarım
saat bana hiç yüz vermez
ben saati değil
sevilmemeyi severim

saat 19:00
bir yere varmışım ya da trafikteyim
saat 22:00
iki birayı devirmeme yarım bira ve üç flört var
hesap ediyorum
muhtemelen canım hiçbir şey istemiyor kaynamak ve yanmak harici
ben atlamayı tercih ediyorum
saat 23:30 
anlıyorum eve gitmek için çok geç

yaşıyorum
bedenim bana ait değil
saatler hep aynı
günler
insanlar
tanışmalar
sevişler
birleşmeler
ayrışmalar
doğurmalar ve öldürmeler
içsel kürtaj ve kibarlık

aynı

değişmeyen ben
günahı benim

apartmanlar, evler, eşik altı girişim
kaçarken çıkışım
ortalayışım boşlukları
bütün hiddetimle "ben gidiyorum" demelerim
ve kalmalarım

çocukluğumu yad ediyorum
ona aynı günleri yaşatıyorum
bu sefer diyorum ki
bedavaya çalışıyorum
meslek yasası gelsin
camlarda soyunayım
estetik bir hali olsun bu seksin

yok
 bir hafriyat kamyonunun yükü kadar rüya görüyorum
benim çöp alanım yok, bırakamıyorum
et yemiyorum, yediğim etlere sayılsın diye. böyle temizlenirim sanıyorum.
 içim kuyruk yağı.
 içim kan kırmızısı. 
güzelliğim, yan masanın gözünden bir hikaye. 
benim kör kaldığım şimdi.
 kadınların öpmek istediği ve biraz cumhurbaşkanı ilan ettiği.

saat 22:51

ruhum acımayan bir şeyse artık ölebilir miyim?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta