gerçek bir yüceltme

 borderline işsizliği

bipoların enerjisi üretmeye,
herkes kendini bir şekilde dönüştürüyor. ben de tabi ki fark etmeden bazı fırsatları elimle itiyorum.

işsizlikten intihar eden insanları, her gün anıyorum.
çamaşır askılarım hep aynı yerinde ölümün
arada kalışın ve arafın

yaşamak istemiyorum, istediğim yere çok var
ben hayatta kalamıyorum
bazı günler şükrediyorum ki onlar demo


daha ne yapabilirim
daha ne yapabilirim
ne

hayatımın bu kısmını yaşamak istemiyorum
pes etmek de istemiyorum
protesto ediyorum varlığımı
böylesine boş ve etkisiz
böylesine çatışan biriciklikle
diyorum ben milyonlarım
bu toprağın her karışıyım
altın, işte evinde uyuyan

taksim alt geçidinde bir kartonun üstünde bile uyuyamayanım
gelip geçenler sabah ayazında ayıplıyor
ayaklanıyorum içimde
uyanmaya üşenen bir halle, diyorum ben daha ne yapabilirim hayata
elimdeki tek fırçadan yüz renk çıkardım
bazen buluta bazen asfalta sürüp su kattım
gelebildiğim belki de budur
yedi numara karakterinden gibi arnavutköyde tezgahta kolye satarım
bu da gümüştür

mümkünse ne kadar uzaksa yaşanmaya elindekilerle
orada varım
artık iyice yaklaşıyorum korkunç fikirlerime
intihar da denenmeli diyorum

şayet iki canım olsaydı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta