pedlerin bantları yok

bazen merak ediyorum
bugün düşündüm
bi böcek olsam, altı bacaklı mesela
nasıl olurdum
pedin bağlama yeri yok diye mi üzülürdüm
yoksa otuzlu almama mı

şeftaliden mi bahsediyor gerçekten şarkı
size ritadan bahsetmeliyim
size ömrünü kapısız bir hastanede yaşayan insanlardan
ve balıklı patatesden,

gözümü kapatıp açınca bitecek bir süredeyim
beklediğim bir senenin bitmesinin başlangıcı bu
yalnızım
düşündüğüm gibi.

kendimi dilimden aşıyorum
ve sadece şimdi doğduğum toprakların bana verdiği bir içgüdüyle
sahiplenişimin bir dili, konuşmamın ve ifade etmemin getirdiği bir cesaretle
yazıyorum

bazen anamın dilinden de geçiyorum
olmaz denilen
ortak bir dilde buluşuyoruz
ve köprü çıkıyor
altından tren hattı
üstünden nehir
hiçbir yere varamayan sanılan merdiven
bana yirmi dakika veriyor ömrümden
çok lazımmış

sürekli yürüyorum
dağın en tepesinde yaşıyorum
pedim umarım kaymaz

bu onyedi dakikalık bir şarkı
ben bir ömrüceğin her adımında yeni yer görmesi gibi
yürüyorum
keşke gözlerimizin açısı daha dar olsaydı
istemesen de her yer yeni
çünkü ne zaman yürüsem
ilk,
ilk
ilk görüşüm bu
dayanamıyor daha fazla yürüyorum
hiç bilmediğim bir yerden hiç bilmediğim bir yere gidiyorum
bir örümcek gibi on saat yürüyorum günde

domates peynir ekmek
üç yurom iki öğün
kötü fotoğraflar
ayaklarım
çirkin müzikler
güzel dansçılar

yerinde olmak istediğim bazı kadınlar.

çok güzel.

harika işler peşindeyim
mutluluktan değil bi hazımsızlık probleminden yazıyorum
öğütmeden yenisini aldım içime
tıkanmaktan korkarım

iyi çiğnemem
damağımda, gördüm yenisini ver
yeni ped al


kimseyi isteme
antidepresanı  bırak
unutmuşsun içmeyi iki hafta
zaten kendinmişsin
ya da pilasibo

ortak bi köprüden balkon konuşması yapıyorum
insanlar beni duyuyor
ihtiyaçlarına karşılık veriyorum

what for?

bazen anlamıyorum
yorgunum
evet, well, okey


yeter
artar
mozambikli adamlar
bazısı bob dylan
bazısı kriminal
bazısı ben

seni dışarda tanımak isterdim!


insan.

biliyor musun, olmayan erkek arkadaşlarımdan konuşmak istemiyorum.

kaçıyorum ve var diyorum
ve kaçıyorum

yeni insanlar, yeni yüzler, beni benim gördüğüm gibi görüyor
öyle mi gösteriyorum
yoksa gördüğüm gibi miyim
aynamda bi hata yok mu
olamaz
insanım

belki de tanışmadık


örümcek olmak isterdim
örümcekler ped kullanmaz


deniz ürünleri mi yiyeceğim hareket eden
yoksa ben miyim hareket eden

küçük hesaplarında boğulan bi ana kara var
sizi terörist sanıyorlar
beni değil, çünkü domuz yiyorum bazen

güvence.


çünkü esrar, güvence


bir bağımlıyla en iyi içkiyi tartışıyoruz
sevgilisinden ayrılmak için gelmiş
çünkü kabullenmiş
iyi geliyor
ama ağzına sıçıyor!

ağzına sıçmak iyi gelir

sadece ilk dakikaları başa alıyorum
kendim aynı yerdeyim
istanbul saati 00:45

eski aşklarım yaşıyor
ben yaşıyorum
paralel bi evrendeyim belki, buraya uçakla geliniyor
neden aynı evrendeyiz

uçuyorum
içmeden ve sıçmadan yazıyorum

içim dingin değil.
size tarihi eserlerden bahsederdim
ama içindeyim

ilk indiğimde uçaktan, çevreme baktım
bu ilk kez gidişim değil
bu en uzak gidişim.

baktım
her şeyden uzağım
yine şimdi, o uzakta yaşanılıyor
ancak o kadar küçük ki

küçük
meseleler
küçük hesaplar
küçük insanlar

yüceltmiyorum kendimi
,
gerçekleştiriyorum.

sevgi ihtiyacımı kendimden ve doğan güneşimden
atlamışımdır belki.
her neyse, gerçek olanı görüyorum

gerçek



ne şehir dışında okumayı hayal ettim, ne de yurt dışında yaşamayı,
ne de hep tek olmayı.

sadece su içmek kadar ihtiyaç, normal
ve aslında herkes tek başına
sadece isimlendiriyorum

çünkü , beni benden başka kim düşünür
kendime bakmayı öğrendim.


kendimi sevmeyi de öğrendim
bazen diyorum ki sen biraz takıl benim işim var
hayatlarımıza müdahale etmiyoruz
şizofren


ağrım geçiyor
şükrediyorum

şükür.



evimden üç bin kilometre uzakta ispanyol sanılan bir aleviyim.
ırkım alevi.

bence bunu aleviler de bilmeli.


iyi geceler sevgilim
gün doğumuna yetişmem gerek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta