y

ay'ın oğlu
olmayan bir şehirde geziniyorsun
kollarından özgürlüğe kavuşmak isteyen sen,
ayda bir çekip çıkarıyorsun.

pürüzsüz omuzlar
pürüzsüz yüzler
güneşin sıcağında parlayan bir kırmızı ruj

tamamlanır
bu sıcağın içinde
asfalt buharlaşırken
yedi metrobüsüne son anda sığan sen,
kendine sığamayan yine sen

dingin ellerinle şekerpare yoğur
dingin olsun
şerbeti bol
yumuşak
o artık tatlı değil

ay'ın oğlu
boğuluyorum

kendi içimde geziyorum


eğer bir yerde çözüm olamıyorsan, sorun sensin demektir

bildim
sorun benim
insan kendini kesip atamaz
aklıma gelmemiş
aklıma geldiğinde farkettim ki
bıçağımı her yere sokmaya çalışmışım
kanamış her yer
ama hala içim yara


şimdi bir bebek
deniz kıyıya varıyor
kumlar falan,,,
dinleniyoruz

günlük güneşlik bir gün
üç kere gün
durup aklına geliyor


sorun senmişsin!


makasım bana kör,
ben kendime yara
en sevdiğim ellerim
gölgesinde pürüzsüz
iyi geceler ay'ın oğlu

seni bir tirbüşona söylettim
en acılı aşk şarkılarım artık yok
süt beyazı dişlerim
her şeyi aynı yere koyduğum çekmecem
hislerimin ağırlığında çekildikçe çekilen aşağı,
kollarım-

uyuyorum
bir yaşlının hasta bezinde
annenin benzinde
yutkunamadığında genzinde
en boşluğunda
uçkurunda
uyuyorum

uyandığım, yazışlarım
ve ayın oğludur
ne bir sperm kokusu
ne ağızla açılan tek bir saygısız kondom,
lüzmu yok


Luna quieres ser madre Y no encuentras querer Que te haga mujer Dime Luna de plata Que pretendes hacer Con un niño de piel Hijo de la Luna  



31 mayıs 2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta