h

birileri için önemli gün
bakirmiş bakir
uzundur uzundur

siya siyabend
ışığa uyarlanamıyorum kapalı kapalı kapalı
tatlı tatlı

sordum beni kesmeyin
inandığım şeyleri buluyorum
ama ruh taşı gibi birini öldürmem gerekmiyor
hem de sevdiğim birin
sevdiğime karar vermiş olduğum biri
mesela annem hiç babannem değil
umarım yarın anlamam
ya da sonra
böyleyse böyledir
yaşanmıyorsa alışırsın
uyuyorlar mı
yoksa ben gözümü kapatınca mı düşüyorum  ışıkları göremiyorum
ekrana da bakmam lazım takip edemiyorum
biraz başım dönüyor leyla


ışık garip
ışık hareket




hareket
serbest çağrışım altta kalanın canı çıkan bir k harfi
sonra bende ölüyorum bir yerlerden atlayıp


sen sus kornetton konuşsun
sikin kadar konuş
ulan slogana bak

hareket ve dans terapisi adı altında bi yolculuk

ama din gibi dedim
tapmazsın ama inanırsın
yollarım çoğalıyor ve onları buluyorum
çatallar çatallara değil
aynı ayrı çatallar
en başta elimde olduğunu bilmiyodum sonra baktım ki tek bir ışık
ışık gelince aydınlanıyor

insan sırtını serbest bırakınca
hem el hem ayak da gidiyor
başı kalıyor insanın

o da bilmeyin çok süperegolu


bilirsiniz çalarım ama vurmam
belki bir gün vururum
çünkü süperegom konuşmuyor bu zamanlarda
yazıyorum
uyudular


uzun zamandır sevmedim bu şehri
bugün yad ediyorum içimdeki güzellikleri
umarım sevdiklerim de benimle birlikte görür

onun farklı baktığını bir ben mi yanlış görüyorum

acım ve açım
kimisi ş harfi gibi
var olmak istiyor ama onun yeri yok

boynuma biri sokmuş gibi
nesne
böyle böyle ray geçiyor ray

topunu siktiklerim ayakta durabilse zaten sik gibi yamulmayacak

raying

aldığın nefesi verebiliyor musun
onu kastetmedim


yatıyorum amına koyayım
yazıyorum çünkü rol yapmak çok çirkin
dalıyorum


beni durdurur sandım izledim yine
ama benle ilgisi yok
hiç tasmam olmamış
boyumda kolyem yok
bağlayamaz
zaten bugün düşürmüşüm
bulan umarım çöpe atmaz kullanır
salı günleri çöpleri ahmet verir
ben alır içime atarım
iyi geceler lacivert senin ben amına koyayım samet


h


6 mayıs 2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta