intih-ar

her gece
baştan
başa
alnımdan
ayak uçlarıma
              teker teker
adım adım
çürüyorum




bu dolduramadığım alan
bu paralelkenar
burda sen yoksun
burda ben yokum
burda büyük biri yok

dolduramadığım
üç metrekare
zaten ben iki'sinde yaşadım
evde yeterli hap yoktu


pek yaşamadım.


en sevdiğim his
iliklerime kadar tek.
yine de arıyorum
gözlerim
hemen kapanan kapılar.



dayak yerine şiddet diyen psikiyatr,
sana da yardım ettim
bir sen eksiktin


sana hiçbir şey anlatmak istemiyorum
köpek gibi arıyorum
bulamıyorum



kendimden başkası olmayacak


insan
nasıl
başaracak




bilmiyorum.


zorla
zorla sevdiriyorsun kafanı
diyor ki, ben bakmıyorum
sürekli ısrarların,
senin sevdiğin film gelmiş sinemaya
siktir git
tek izle

ağla.
kendi kapında kendine ağla


horozlar evini buluyor
ben çoğu zaman kayboluyorum

babamla ne zaman konuşsam ağlıyorum

bitmedi mi.
Horney seni anlatıyor
seni tanıyorum
güzel şeyler
içsel çatışmalarımın eşiğinde değilim
net değilim

mesafeli miyim,
saldırgan mı


her ikisideyim
bir feministi üzdüm
kendimden daha fazla

sana senden daha iyi gelecek bir şey yok
bu farkettiğim en korkunç şey
bu ağladığım en korkunç şey


gözlerim acıyor
arama kayıtlarım canımı sıkıyor
otostopta birine numaramı vermişim
hakanları karıştırmışım

kafamı sikeyim



iyi değilim
anne bütün paramız boşa gitti.
özür dilerim

farkındalığımı da sikeyim
yanlışlarımı da
içimdeki boşluğu da

öyle iç sıkılması değil bu.
bu nasıl biliyor musun, her bana uğradığında enlem değiştiriyorum. uzaklaşıyorum kendimden. içim de dışım da farklı yerlerde. ben uzaydayım. saçılıyorum. karabasan gibi. kalkamıyorum. bu boşluk, olmayan bir şey gibi değil, bu boşluk dışımdan kalan gibi.
saçılıyorum.


bir iç ses
açık saçık yazma




ne yazsam yanlış anlıyorlar
oysa, -seni seviyorum-
seni seviyorum'dur


bazı hikayeler gizlenir, sanki onu önceden okumamışsın gibi.
kaçış.
elinde paralar
kaçış.
depresyonumu yaşayamam
babam fakir
benim yurom var


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta