bu şarkı böyle yazıldı




bir bardak çay ve sineğin hemen yanında duran bir eşarp

sinek beklemek istemiyor, sümüklü mendilime konuyor
bu bir şiir değil iki, gerçekler
kabloyu seviyor
değişik fantezileri var

uzun zamandır okumamış
bu yüzden saçma salak şeyler yazmış
tüm baskınlığı iki kutu ruja yenilmiş
ezana yenilmiş
kısmış sesini kendinin
ve kedinin

miyavlamak, günah
bu flörte delalet
sarılarak uyumak,
sekse cinayet

sesler odama giriyor ben seslere dönüşüyorum
özelleştirdiğim bu yatak devlete mal ediliyor
insanlığımdan çıkıyorum

sümküremiyorum tekd erdim bu
bana şiir yazdıran yarık burnumdur


bana seni sevdiren
ıslak saçlarındır

sinek de uyuyor allahın bin belası
bitiren boşaldı
sonra meydanlara kuşlar indi

sonra bir ağaç indi
ağaç sana benzedi

bir şarkı yanaştı iskeleye
kelimeler sana benzedi
sonra bir yağmur indi
sonra sen geldin
bütün sokaklara

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta