bir spermin anıları

...
rüyalarıma erkek oğlanlar giriyor

bir oğlum olmuş, bereketmiş bu
ben penceremde son sigaramı söndürdüm
çayım elmalı
suyum bitmiş çayla yıkamışım

dişlerimden biri o, gidip çektireceğim
kafam şantiye gibi
kolonlarım yok
hep mutsuzmuşum
değilim, mahlasımdaki gibi
adsız bir şeyim,
bin kilometre gitmişim öpmek için,
hiç gitmeyecek aklından yiyemediğin şırdan

içim sevgi dolu bir insanım ben,
ikinci tekilden bahsetmeden yazamayan

çünkü efendim sevgidir bu
kime olduğunu anlayamadığım

annene, babane, kardeşine,
bir şiire sevgidir bu
efendim


duyamadım?
yok siz beni tanımazsınız
ellerim yumuşaktır derler tokat atmadan önce
öpmeden önce dudaklarım yumuşaktır derler
ısırmadan bilemezler

inanç nedir şimdi bildim.

seninle hangi içkiyle ne dinleyeceğimizi merak ettim
dol gözüm dol açtı
bir çestırfayld mentollü içti
bahçelievler'de bir taşa oturdu
dediki bu son terapin olsun
bir kahve içti, elini tuttu
bi dahakine başka bir şeyi

dediki, sen mahlasındaki gibi adsız ama benim olan
belki de benim değilsindir ben de kimim bilmiyorum zaten

ben bilirdim, o da insandı
gerisini çok düşünmedim
çünkü gerisini annem bilir
onun annesi yoktu
bilmiyordu
annen olurum dedim

henüz içimden bir oğlan çıkmamışken

gel bir oğlumuz olsun dedim
başkasındandır dedi,
bir farklı dünyaydı

fildişi kolyesinde annesi vardı
gafil
beni almadı
piç kaldık
bir farklı dünyada,

bir kahve daha içti
iki adam daha varken ben tuvalete gitmişim
geldiğimde yanıma gelmiş
muhakkak ki ikisinden biri
garipsemiş

uzakken yakın olmayı nasıl başardığımızı

efendim orası birinci tekil olacaktı.
başaran bendim
çünkü ellerim yumuşak
dudağımın üstünde bir ben var
belki ben değil o da,

henüz içimden bir insan çıkmamışken
ben sandım ki küçük kaldım
bir elma daha yedim


nasıl varolduğumu merak ediyorum bu insanların dünyasında
sanırdım ki el ele tutuşunca olur çocuk,
bu da zinaydı ya hani.
sonra adım konuldu
altı yaşında çıktı kafa kağıdım
belki bundan geri kalmışlığım

altı yaşında,
doğdum
onsekizimde insan oldum
şimdi bir sperm gibi koşuyorum
kamçımla arkamdakileri eziyorum
siz seviştikçe ben çoğalıyorum

doğurgan gördüğünüz sarışınlarını kısır ediyorum
kaslı erkekleri özgüvensizlikle suçluyorum
yakışıklı bir kadını erkek sanıyorum

bir yumurtaya giremedim şu dünyada
bahçelievlerde kahve içtim

elliki kilo oldum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta