brezilyalı anarşik kadın


anarşizmi kendine
küçük kardeş sana benzer
burnunu sevdim
benimki vintage
sana dedim evlen diye
sanırım sen onu yüzük sandın

ev-len
evimiz olsun
ben krep pişiririm
bi de çocuk olursa adına haki deriz
beni de erkek sanmışlar boşver
hep  bu cinsiyetsiz isimler

anarşizmi kendine
atkısını yıkadı
zürafaları hatırla
kardeşinden daha masum
çünkü o sana benzer
ayrıca nothings gonna hurt you 

merak ederim
insan nasıl konuşmayı öğrenir
mesela ben sadece anlamsız sesler çıkarırken konuşmayı nasıl öğrendim
mesela ben sadece hiçbir şey bilmiyorken
ebleklikler falan
nasıl anne baba dedim
bunu yapmışız, başarmışız
gerisini boş değil mi

tüm gücü burdan gelir brezilyalı kadının
aslında malatyalı
ama onu yanlış anladılar
evlenmeyi söz nişan falan sandılar
reddettiler
akdenizde
kaç milyon insanın birbirine baktığı bir masada
akdenizde işte
ekvatora yakın
sıcak falan
kardeşin dedim sana benzer
o da reddedilir

daha önce hiçbir  hayır bu kadar net değildi
babamınkileri bile çevirirdim
şirinlikler, babam tamam derdi

neyse somethings gonna hurt me 
güzel sev

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta