çorba

adında meymenet
melemen
garip saçma sapan sana çıkan isimler
kötü yazıyorsun de
okuyabildiğin zamanlarda mıyım
sabah akşam ayakta ve biraz da parasızım

sırtım ıslanıyor
saçlarımı henüz yıkadım
ve temizlik esnasında tek düşündüğüm bu odayı saran
kayısı reçeli kokusu
ve kesif aseton tadı
sırtım yeşeriyor

her gün gelip bana bakan biri var
ilk gün baktığımda sapsarı dişleri
sonraki günse
dişleri evet dişleri çok sarıymış
dedim belki annesi öldü dişinde
belki bir zürafa yedi acıkmıştı
ama ben bütün kirleri tinerle sökerdim
inanmazlar
tinerin gücüne
ya da temizliğin kozmetiğine
inandıkları bir tek ıslanan saçlarımdır
diyorlar ki su ıslaktır
inandık
tanrı da sudan demek
ya da iran

okuyama beni
sen kimsin
banyodan sonra gelen huzur mu
susuzluğa gelen su mu
değil,
bir insan
belki benden kısa
benden küçük
elleri dünyam
sırtım üzgün

baba
beni özleyecek misin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta