-di'li geçmiş zaman


yazacak çok kırıntımız var
benim ellerimden bi kaçı hala protez
düzgün kullanamıyorum

benim gözlerimden de bir kaçı,,,

ehp yanlış anladığımı söylediler, ben düzgün anladığımda da olan bir şey yoktu. İstediler ki karşılıksız hep onları anlayayım, anladımdı bazı zamanlar. Değişen benim ellerimdi.

Farkeden hiçbir şey yoktu. Sinirim, hüznüm, nefretim öfkem hala aynı yerde aynı şekilde duruyordu. Ben sıkıldım, kızmaktan bağırmaktan, lanet olsun ki anlamamanızdan. Ben sizi anlamak zorunda değilim, anlayışlı olsam bile bakın
beni öldürmek zorunda değilsiniz.

Siz beni anlamak zorunda değilsiniz, beni anlamak oturup iyileştirmek zorunda değilsiniz. Böyle beklentilerim olmadı ve her şeyin aksine
siz kimsiniz?


yazacak çok burkuntularımız var
her sevişimizde
her sevişmemizde
bizden gidenler
kalanlar
paylaştıklarımız ve asla veremeyeceklerimiz
kapıda bize hesap soruyorlar
özgürlük dediğimizle kandırılmış ve varlığına inanmış bir şekilde
hesap vermekten kaçıyoruz
ve üzgünüm ki biraz gerizekalıyız


pardon ama siz kimsiniz?
kimsiniz ki bütün saçmalıklarınıza evet diyip başımı sallayayım
inanayım?
inanmıyorum.

kolumun uzun ince olduğuna bile inanmıyorum
nasıl olup da boynuma omzuma bağlı düşmüyor
anlamıyorum

belki de yollar sahiden sonsuzdur

sonsuz ne demek onu da bilmiyorum

bütün bu bilinmeyenliğimin içinde
siz kimsiniz ki
gelip -di'li geçmiş zamanda seviyorsunuz

belkide ben geçmiş zamandan henüz geçmedim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta