kendime nazire




bulut geçti, gözyaşları çimende falan kalmadı üzgünüm
bildiğin üstüme işedi.

ağzına sıçtığımın bulutu.


benim sigaram yok ama yazarken  bir küllüğüm var
götüm agrıyor diye kullandığım bir göt minderim bile var
sen kimsin it


rüyama penisli kadınlar giriyor
köpek istiyorum erkeklere burun kıvırıp
cinsiyetimi tasavvur edemiyorum
müsfetteler gibi kapı önlerindeki paspaslara tekmeler atıyorum
o koydugunuz su kaplarına işiyorum
kardeşlerim çişimi doyasıya içebilsin diye

babamı dövüyorum
kendini kanguru oldugunu iddia ediyor
annemin bir kesesi yok
ve zürafalar adet olur
aleviler zürafa yemez


bilgisayar elimin ortopedikligine uygun değildi
alaturka tuvalet pozisyonunda yükseldi ellerim
zürafalar adet olur

gül rengi şarap içmek istemiyorum hayır
seher yerli nedir yeter artık
bu yıldızlı gökleri sikeyim
ben bilirim
sen cahilsin

ellerim çirkin benim
hayatım asimetrik
kaşlarımı düzgün aldırarak bundan kurtulmaya calıstım
ama kaşımın üstündeki yarık da bunu engelledi
tavşanlar adet olur

kafalarımdan kanlar akıyor
dudakları sızlıyor
parmak uçlarında meni
duvarlara sürüyor
yalıyor kanı
pislikler içinde kafalar


pislikler içinde ellerin
sakın bana dokunma


ingilizceden çeviri yapılmış metinler gibi kaskatıyım
ellerim yazdıkça ısınıyor
yere düşüyorum
burnum düzeliyor

bak bu bile oluyor
biliyorsun mühim değil

hangi tekil şahsı aldım
kavanozdaki çiçekleri aldım
onlarla konusuyorum
anlayacaklarını sanmıyorum beni

tepkisizlikleri camlarını yırtıyor
burunları kanıyor teker teker
camların arası kan ve meni
düzülen cam
yırtılan gül yaprakları

pislikler içinde ellerin
bana dokunma


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir çiçek kanıyor

rastlantı ve kaos 2006

yeni çaycımız harika usta